Tuesday 8 November 2011

cinta Islam, Iman, Amal dan Taqwa



Iman saya cinta kamu, Islam saya juga cinta kamu, sudikah kamu bermadu??? kami sudi saja bermadu... Iman pelengkap saya, Islam juga pelengkap saya.. kamu pula yang bertanggungjawab untuk memelihara kesucian kami.. andai kamu minta kami bermadu dengan Amal dan Taqwa juga aku mampu terima wahai cintaku.. kami akan saling mencintai selagi kamu pupuk cinta kami dengan sebuah islam,iman,amal dan taqwa selagi itu kami bersatu.. kuat disampingmu.. wahai cinta.. andai kau ceraikan kami dari jasadmu pastinya tidak cukup kukuh kamu kerana kami telah ditakdirkan untuk hidup bersama kamu wahai cinta.. menghiasi harimu dengan ayat-ayat al-Quran dan basahan-basahan zikrullah.. dan apabila kamu telah lengkapkan kami di setiap langkahmu.. pasti kamu beroleh keberkatan di akhirnya nanti..

No comments:

Post a Comment